Herbata to reklamowy upominek, który z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością. Trudno się temu dziwić – napój ten chętnie pije niemalże każdy raz, bez względu na porę dnia czy pogodę. Delektować można się nim zarówno w biurze, jak i w domowym zaciszu. Herbatę wręczyć można klientowi z okazji Bożego Narodzenia, Walentynek czy urodzin firmy. Stanowi ona także nieodłączny element wyposażenia każdej biurowej kuchni. Jednym z rodzajów herbaty jest biała. Jakie są jej główne właściwości? Jak należy ją parzyć?Herbata reklamowa biała to napój, którego cenne właściwości znane są od wieków. Wywodzi się ona z Chin, gdzie początkowo dostęp do niej mieli wyłącznie przedstawiciele najwyższych warstw społeczeństwa. Obecnie cieszy się ona ogromną popularnością na całym świecie. Najlepiej pić ją solo, pomiędzy posiłkami, bez dodatków – jedynie wówczas będziemy w stanie w pełni docenić jej smak i aromat. Podobnie jak pozostałe gatunki, herbata ta jest bogata w antyoksydanty przyczyniające się do neutralizacji znajdujących się w organizmie wolnych rodników. Sprawia to, że skutecznie chroni ona przed wieloma chorobami, w tym również nowotworami. Jak pokazują liczne badania, biała herbata jest zdrowsza od jej zielonej wersji. Ze względu na specyficzny proces produkcji, jest ona najmniej przetworzonym gatunkiem.
Biała herbata reklamowa powstaje ze zbieranych w sezonie wiosennym pąków liściowych krzewów herbacianych chronionych w odpowiedni sposób przed działaniem promieni słonecznych. Ma to na celu zabezpieczyć je przed produkowaniem chlorofilu, czyli barwnika odpowiadającego za zielony kolor liści. Brak słońca powoduje, że rozwijające się liście więdną. Zebrane pąki są poddawane obróbce termicznej, a następnie suszone. Ogrzewanie ich parą wodną ma na celu zneutralizowanie znajdujących się w nich enzymów.
Biała Herbata reklamowa działa pobudzająco i orzeźwiająco. Zawiera ona niemalże dwa razy więcej kofeiny niż jej zielona wersja i aż cztery razy więcej od czarnego napoju. Dodatkowo, poprawia ona wygląd skóry, zwiększając jej odporność na szkodliwe działanie promieniowania UV.
Tags: Herbata dla firm, herbata reklamowa, herbata reklamowa biała