Czekoladki reklamowe promocją sklepu

Posted on

Czekoladki reklamowe

Czekoladki reklamowe

W ostatnich kilkunastu latach kilkakrotnie wzrosła liczba sklepów, marketów i wielkich galerii handlowych. Niestety proporcjonalnie nie wzrosła również liczba potencjalnych klientów, którzy byliby w stanie korzystać z szerokiej oferty wszystkich handlowców. Taka sytuacja powoduje konieczność prowadzenia przez nich szeroko zakrojonych działań promocyjnych, których celem jest pozyskanie jak największej liczby potencjalnych klientów. Im będzie ich więcej, tym istnieje duże prawdopodobieństwo pokonania konkurencji i osiągnięcia założonych celów biznesowych.

Czekoladki reklamowe dla każdego klienta

W przypadku niewielkich sklepów, kampanie promocyjne prowadzone w ogólnokrajowych mediach nie przyniosą dużego rezultatu. Ich zasięg powinien być raczej lokalny, by dotrzeć do możliwie jak najszerszego grona potencjalnych konsumentów, którzy z racji zamieszkania mogą być klientami konkretnego sklepu. W takiej sytuacji dużo większą skutecznością cieszą się czekoladki reklamowe, które będą rozdawane każdemu klientowi podczas robienia zakupów. Ten miły gest nie wymaga od właściciela sklepu bardzo dużych nakładów finansowych, a efekt zastosowania słodkich gadżetów będzie na pewno zaskakujący. Czekoladki reklamowe pobudzają miłe relacje między klientem a handlowcem i powodują wywołanie większej lojalności w korzystaniu z oferty konkretnego sklepu.

Słodycze reklamowe jako gratisy do produktów

Wspomniane wyżej Czekoladki Reklamowe i inne słodycze mogą być również wykorzystywane jako skuteczne gadżety reklamowe dla stałych i nowych klientów sklepu. Pomysłem na ich skuteczne wykorzystanie w promowaniu konkretnego sklepu może być dołączenie do określonych produktów, bądź zakupów o określonej wartości. W ten sposób można nie tylko wypromować artykuły wprowadzane na rynek, ale także zwiększyć przywiązanie konsumentów do konkretnego sklepu. Takie rozwiązanie sprawdza się w szczególności w promowaniu sklepów osiedlowych, które posiadają liczną konkurencję w postaci dużych marketów. Poczęstowanie klienta słodkim gadżetem lub oferowanie produktów z dołączonymi czekoladkami wpływa pozytywnie na ocieplenie wizerunku handlowca i zwiększenie zaufania klientów do jego oferty.

Tags: , ,