Długopisy z nadrukiem – kolorystyka

Posted on

Długopisy z nadrukiem

Długopisy z nadrukiem

Współczesny marketing wymaga od reklamodawców i wszystkich firm czy instytucji, które pragną pozyskiwać klientów / zwracać uwagę ludzi na daną kwestię, stosowania wyjątkowo innowacyjnych działań marketingowych. Działaniami tymi może być np. produkcja i dystrybucja gadżetów reklamowych. Wielka różnorodność tychże gadżetów jest tutaj niezwykle istotnym punktem – niemalże każdy przedmiot, po spełnieniu określonych warunków, może stać się gadżetem reklamowym. Gadżety pomagają przyciągać uwagę klientów w sposób bardzo skuteczny. Musza jednak być odpowiednio przygotowane. Wśród wielu aspektów, które trzeba wziąć pod uwagę w procesie produkcji, jest kolorystyka gadżetu.

Jak ważny jest to aspekt, najlepiej przekonują konkretne przykłady. Długopisy z nadrukiem muszą posiadać odpowiednie kolory, aby były przedmiotami na tyle efektownymi, aby ktokolwiek zechciał je nabywać. Jakie kolory można uznać za odpowiednie w przypadku długopisów posiadających nadruki?

Przede wszystkim zależy to od grupy docelowej, do której są skierowane. Długopisy z nadrukiem należą do gadżetów, których produkcja najczęściej odbywa się z myślą o konkretnej grupie docelowej. Jeśli są nią dzieci, kolory będą jaskrawe, żywe, długopisy mogą być także wielobarwne, pstrokate, itp. Dzieci, jak wiadomo, lubią przedmioty kolorowe. Jeśli z kolei grupą docelową mają być np. biznesmeni, kolory długopisów noszących nadruki muszą być o wiele bardziej stonowane, najlepiej ciemne. Czarny kolor jest w takim przypadku najlepszy, bowiem pomaga utrzymać wrażenie elegancji.

długopisy z nadrukiem mogą także być przygotowane ogólnie pod daną kampanię reklamową, tzn. bez uwzględniania gustu konkretnej grupy docelowej, ponieważ do żadnej nie są bezpośrednio skierowane. Wówczas kolory muszą być przede wszystkim modne, nawiązujące do aktualnych kanonów mody, ewentualnie do panującej aktualnie pory roku.

Nie można także zapomnieć o barwach producenta – jeśli długopisy, o których mowa, mają nadrukowane logo firmy, kolorystyka długopisów musi pasować do tegoż loga. W przeciwnym razie nie będzie tworzyć spójnej całości.

Tags: , ,