Koszulki reklamowe w marketingu bezpośrednim – rozdawanie

Posted on

Koszulki reklamowe

Koszulki reklamowe

Współczesny marketing dzieli się na pośredni i bezpośredni. Pierwsza grupa działań to wszelkiego rodzaju reklamy w środkach masowego przekazu, na bilbordach czy plakatach. Druga grupa to natomiast metody kontaktu firmy i jej przedstawicieli z klientem. Można rzecz jasna wymienić bardzo dużo sposobów na to. Większość z nich zakłada wykorzystanie różnego rodzaju gadżetów reklamowych, jako przedmiotów, które dzięki atrakcyjnemu wyglądowi oraz innym walorom, przyciągają uwagę klientów w sposób wyjątkowo skuteczny. Jak konkretnie można wykorzystać gadżety reklamowe w marketingu bezpośrednim? Otóż mogą one być np. rozdawane.

Aby przekonać się, jak wygląda to w praktyce, warto posłużyć się przykładem. Mogą nim być koszulki reklamowe, ponieważ są one we współczesnym marketingu bardzo popularne i, co ważne, ta popularność dalej rośnie. Jeśli chodzi o rozdawanie, koszulki reklamowe mogą być wręczane przechodniom w miejscach ruchliwych, gdzie można liczyć na stałą obecność dużych grup ludzi. Jakie to miejsca? Np. ruchliwe skrzyżowania, okolice dworców, przystanków, lotnisk, ale także okolice zabytków i innych znanych punktów miasta, ponadto też centra handlowe, parki i inne miejsca, gdzie można zaznać rozrywki.

Miejsca takie są tak często wykorzystywane do działań, o których mowa, że obecność osób rozdających gadżety nikogo nie dziwi. Jeśli natomiast chodzi o skuteczność tej metody, praktyka pokazuje, że jest ona opłacalna. Jest tak dlatego, że Koszulki reklamowe, jak również wszystkie inne gadżety, są rodzajem zachęty do zainteresowania się ofertą danej firmy. Zachęta ta jest na tyle duża, że faktycznie przyciąga uwagę dużej liczby ludzi.

Rozdawanie, samo w sobie, może odbywać się stacjonarnie, tzn. przy stoisku danej firmy, bądź też jej przedstawiciele mogą rozdawać koszulki, o których mowa, czy jakiekolwiek inne gadżety reklamowe, chodząc pomiędzy ludźmi – potencjalnymi klientami. Obie formy rozdawnictwa są jednakowo skuteczne, docierając do podobnej liczby potencjalnych klientów danej firmy.

Tags: , ,